Jump to content
Soundtrack Board
Melde dich an, um diesem Inhalt zu folgen  
horner1980

Varese Sarabande: Brian Tyler - YELLOWSTONE

Empfohlene Beiträge

Juchuh.. Brian Tyler vertont wieder etwas anderes als einen großen Actionblockbuster.. Ich freue ich mich sehr, wenn Brian Tyler mal kein großen Blockbuster vertont, da sich sein Stil besonders in solchen Filmen schon stark abgenutzt hat.

Zitat

Brian Tyler has been tapped to score the upcoming Paramount Network original series Yellowstone. The show is created by Taylor Sheridan (Wind River, Sicario, Hell or High Water) and stars Kevin Costner, Wes Bentley, Kelly Reilly, Luke Grimes, Cole Hauser, Dave Annable, Danny Huston, Gil Birmingham, Jefferson White, Gretchen Mol, Jill Hennessey, Patrick St. Esprit, Ian Bohen and Denim Richards. The drama revolves around the violent world of the Dutton family, owners of the largest ranch in the United States. Sheridan wrote and directed all episodes of the first season and is also executive producing the project with Costner and John & Art Linson (Sons of AnarchyFight ClubHeat). Yellowstone is set to premiere on June 20, 2018 on Paramount Network. Visit the official show website for updates.
Quelle: http://filmmusicreporter.com/2018/04/25/brian-tyler-to-score-paramount-networks-yellowstone/

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Kommt von Varese.. außerdem eine kleine Vorschau, welche mir aber gefällt. Mal eine andere Seite von Brian Tyler, die er ruhig öfters zeigen darf. 

Zitat

Varese Sarabande will release a soundtrack album for the Paramount Network original series Yellowstone. The album features selections of the show’s original music composed by Brian Tyler (Fast & Furious series, Avengers: Age of Ultron, Iron Man 3, Now You See Me, Thor: The Dark World). Visit Amazon to pre-order the CD version of the soundtrack, which is currently set for a release on August 31, 2018 and check back on this page for the full album details. Yellowstone is written and directed by Taylor Sheridan and stars Kevin Costner, Wes Bentley, Kelly Reilly, Luke Grimes, Cole Hauser, Dave Annable, Danny Huston, Gil Birmingham, Gretchen Mol and Jill Hennessey. The drama currently airs every Wednesday on Paramount Network. Visit the official show website for updates.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag