Jump to content
Soundtrack Board
horner1980

DORA AND THE CITY OF GOLD von John Debney & Germaine Franco

Empfohlene Beiträge

Da wohl Debney gestern etwas Musik aus seinem Score für " Dora and the City of Gold " gepostet hat, dachte ich mir, dass es Zeit wird für einen Thread hier.

Zitat

John Debney (The Passion of the Christ, The Jungle Book, Iron Man 2) & Germaine Franco (Tag, Dope) are teaming up to score the upcoming family adventure Dora the Explorer. The film is directed by James Bobin (The Muppets, Muppets Most Wanted) and stars Isabela Moner, Eugenio Derbez, Eva Longoria, Michael Peña, Jeffery Wahlberg, Nicholas Coombe, Madeleine Madden, Adriana Barraza, Q’orianka Kilcher, Pia Miller and Temuera Morrison. Benicio del Toro also stars as the voice of Swiper. The movie is based on Nickelodeon’s animated TV series and follows the title character as she has to save her parents and solve the impossible mystery behind a lost Inca civilization. Kristin Burr (Christopher Robin) is producing the Paramount Players, Nickelodeon Movies and Walden Media production. Debney has previously scored The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water, Hotel for Dogs and Jimmy Neutron: Boy Genius for Nickelodeon Movies. Debney and Franco have previously co-scored the CBS drama pilot Chiefs. Dora the Explorer is set to be released on August 2, 2019 by Paramount Pictures.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

gefällt mir sogar besser als jungle book.klassischer debney abenteuer score mit vielen highlights.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag