Jump to content
Soundtrack Board
Melde dich an, um diesem Inhalt zu folgen  
SilvestriGirl

Alan Silvestri: THE WITCHES

Empfohlene BeitrÀge

Alan hat ein Foto auf Instagram gepostet, wie er Zemeckis am Set von THE WITCHES besucht. Ich denke, man darf davon ausgehen, dass er die Musik hierzu komponieren wird. Der Streifen soll 2020 erscheinen. Erfahrungen mit Hexen hat Silvestri bereits. Und verzaubern kann er einen ja ohnehin. 😉

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Hier nun die offizielle Meldung

Zitat

Alan Silvestri has signed on to score the upcoming fantasy adventure The Witches. The film is directed by Robert Zemeckis and stars Anne Hathaway, Octavia Spencer, Stanley Tucci, Chris Rock, Jahzir Kadeem Bruno and Codie-Lei Eastick. The movie is based on Roald Dahl classic book and tells the story of a young orphaned boy who, in late 1967, goes to live with his loving Grandmain the rural Alabama town of Demopolis, where they come across some deceptively glamorous but thoroughly diabolical witches. Zemeckis also wrote the screenplay with Kenya Barris (Black-ish, Shaft) and Guillermo Del Toro (The Shape of Water, Pan’s Labyrinth). He is also producing the project with Del Toro, Jack Rapke, Alfonso Cuaron (Gravity, Children of Men) and Luke Kelly. Silvestri has previously scored all of Zemeckis’ features over the last 35 years, including Back to the Future, Forrest Gump, Who Framed Roger Rabbit, Cast Away and The Polar Express. The Witches is set to be released on October 16, 2020 by Warner Bros. Pictures.

Silvestri also has the second season of Fox’s docu-series Cosmos coming up.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag
vor 1 Stunde schrieb Stefan Jania:

Ich dachte schon, da hat sich bei mir einer reingemogelt, aber nee.. das war beim Threadtitel, den Silvestrigirl geschrieben hat. "AÄșan Silvestri: ".  Der ist nu raus.

Danke Stefan. Ich hÀtte das nie und nimmer bemerkt.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag